Kateri proizvajalec ima na trgu računalnikov največji tržni delež? Razmere se seveda spreminjajo iz leta v leto, a v zadnjem času ta naziv gotovo pripada znamki Lenovo, ki ohranja minimalno prednost pred uveljavljenim proizvajalcem HP. Omenjeni znamki sta na prvih dveh mestih že vse od leta 2011, HP-jev primat pa je pred tem segal še daleč nazaj v preteklost. Že od leta 2013 pa je na prvem mestu Lenovo, z izjemo leta 2017, ki ga je na vrhu zaključil HP z minimalno prednostjo. Razlike se sicer gibljejo le okoli odstotka.
V ugotavljanje tržnega deleža so vključeni prodani kosi namiznih in prenosnih računalnikov. Nekaj negotovosti sicer povzročajo hibridni prenosniki, ki jih je težje klasificirati – stacionarni računalnik je recimo zelo očitno v svoji kategoriji, česar ni mogoče reči za hibridne prenosnike, ki delujejo tudi kot tablice, pa tudi za nekatere kompaktne prenosnike, ki bi jim težko sploh rekli prenosnik. A kljub nejasnim mejam je jasno, da je Lenovo znamka z največjim tržnim deležem. Če se torej odločamo za prenosni ali stacionarni računalnik, bo verjetno prav to znamka, ki bo ponudila največ izbire. Znamka ni toliko pomembna, če izbiramo stacionarni računalnik, saj je v tem primeru konfiguracija močno prilagodljiva in zgolj iz znamke računalnika še ne moremo veliko sklepati. Bolj pa so od znamke oziroma proizvajalca odvisni prenosniki. Lenovo na tem področju kupcem vliva dodatno zaupanje prav s tem, da gre za znamko z največjim tržnim deležem. To pomeni, da so prenosniki Lenovo priznani in priljubljeni, kupci jim zaupajo, kar je dobrodošla novica za tiste, ki se odločajo za nakup. Ni seveda vse v znamki, vsekakor pa lahko iz tega izpeljemo nekaj zaključkov.
Računalniki in prenosniki Lenovo torej za veliko kupcev predstavljajo smiselno izbiro. To ni čudno, saj je tudi ponudba nadvse pestra in pokriva praktično vse niše. Gre za varen in zanesljiv nakup!
Recent Comments