Optimizacija spletne strani se začne z iskanjem pravih ključnih besed. Večina nas dobro ve, da so pri optimizacije zelo pomembne pravilne ključne besede. Vsekakor pa ni tako enostavno poiskati tiste ključne besede, ki nam bodo pomagale pri optimizaciji naše spletne strani. Najprej moramo vedeti, kaj sploh so ključne besede. To so besede ali besedni sklopi, ki na bistven način povzamejo določeno vsebino, besede, ki jih uporabniki spleta vpisujejo v brskalnike in različne fraze ter izrazi, ki se pogosto uporabljajo. 

Optimizacija spletne strani se tako začne, da s pomočjo ustreznih spletnih programov poiščemo prave ključne besede. Veliko programov je brezplačno na voljo na spletu. Določeni pa so tudi plačljivi. Za začetek lahko zagotovo uporabimo tiste brezplačne, saj so v večini precej dobri. 

Optimizacija spletne strani torej temelji na tipu fraz, ki jih uporabimo. Pomembno je, da brskalnik dobro razume vsebino, ki jo vključimo v ključno besedo. Če Googlu ključne besede ne bodo jasne, nas ne bo visoko uvrstil. Poleg pomena pa je bistveno tudi to, da ljudje ključne besede dejansko uporabljajo, saj nam v nasprotnem primeru ne bodo obrodile sadov. 

Digitalna agencija poskrbi za celostno podobo naše spletne strani

Digitalna agencija je podjetje, ki nam bo pomagalo da bo naša spletna stran postala to kar si želimo. Ko na strežnik postavimo določeno spletno stran, moramo pomisliti tudi nato, kako bo naša spletna stran najbolj optimalno delovala in bila opažena. Ker običajno večina ljudi nima dovolj predznanja, da bi upravljala svojo spletno stran, je pomembno, da se zaupa pravim strokovnjakom.

Digitalna agencija običajno poskrbi za vse korake, ki vodijo k uspešnemu poslovanju spletnih trgovin. Poskrbeli bodo za ustrezno spletno oglaševanje, za optimizacijo celotne spletne strani ter za nujno potreben e-mail marketing, ki skrbi za oglaševanje preko elektronske pošte. 

Digitalna agencija poskrbi tudi za mobilno oglaševanje, ki postaja vse bolj pomemben člen oglaševanja.