Vsako podjetje, ki se pojavi na trgu, se seveda pojavi z enim samim namenom in ta je, da so uspešni ter boljši od svoje konkurence. Pot do uspeha je seveda dolga in polna trdega dela, a trdo delo vedno prinaša dobre rezultate. Vsako podjetje ima tudi svoje zaščitne znake, preko katerih ga prepoznamo in takoj vemo, za kakšno kakovost gre. S temi znaki se vsako podjetje na trgu zaščiti in s tem posledično zaščiti tudi svoje izdelke in pa njihovo kakovost.

Kršitev blagovne znamke torej predstavlja uporaba vsakršnega simbola blagovne znamke, tudi če je postavljen ločeno, v povezavi s točno določenim blagom ali storitvami, ki so enake ali podobne tistim imetnika znamke. Lahko pride tudi do nezavedne kršitve blagovne znamke, kar pomeni, da ne vemo, da ima nekdo že zaščiten simbol, ki ga na trgu tudi uporablja. Zato je vedno dobro preveriti, če je ta znak že registriran kot znamka.

Kršitev blagovne znamke lahko privede tudi do kazenskih ukrepov, saj lahko le to pomeni tudi kaznivo dejanje. Imetnik pravice lahko tako poda ovadbo zaradi storitve kaznivega dejanja pri policiji ali državnem tožilstvu.

 

Blagovna znamka predstavlja dušo in srce vsakega podjetja

 

Vsi imamo zagotovo vsaj eno znamko, na katero se zanašamo, saj vemo, kakšno kakovost nam prinašajo izdelki le te. To je seveda cilj vsakega podjetja, da se s svojimi prepoznavnimi znaki prikupijo kupcem in jih prepričajo, da so njihovi izdelki, to, kar rabijo.

Blagovna znamka tako predstavlja dušo in srce vsakega podjetja in tega se tudi vsak izmed nas zaveda. Pri določenih stvareh se vedno poslužujemo le določene znamke, saj se zavedamo, kaj kupujemo in smo z njihovimi izdelki zares zadovoljni.

Blagovna znamka predstavlja kombinacijo znakov, s katerimi se podjetje predstavlja na trgu in pa s katerimi predstavlja svoje izdelke kupcem.