Kakovost spletne strani se pri poslovanju preko spleta hitro izkaže kot pomemben dejavnik, ki lahko naredi razliko med uspehom in neuspehom. V vsaki panogi namreč naletimo na konkurenco, ki svojo ponudbo predstavlja preko svojih spletišč, tekmujemo pa neposredno z njihovimi stranmi oziroma trgovinami. To pomeni, da se splača v spletno stran dovolj investirati, da z boljšim izdelkom prehitimo konkurenco. Potrebna bo torej profesionalna izdelava spletnih strani, cenik za to pa naj ne bo dejavnik pri odločitvi za pravega izvajalca.

Pri praktično vsaki spletni agenciji je v ponudbi tudi izdelava spletnih strani, cenik pa lahko med različnimi ponudniki močno variira. Cena lahko poda dobro predstavo o tem, kakšno kakovost lahko pri teh ponudnikih pričakujemo. Najcenejših ponudnikov se seveda poslužujejo le tisti, ki jim ni veliko mar za kakovost končnega izdelka. To so zelo osnovne storitve, ki ne bodo veliko koristile tistim, ki želijo na spletu doseči zanesljiv uspeh. V poštev pride torej nekoliko višja cena, ki spremlja profesionalno izdelavo spletnih strani. Cenik bo seveda nekoliko višji, a poleg kakovosti lahko pričakujemo tudi nekoliko večji obseg vključenih storitev. 

Kaj še vključujejo ponudbe zanesljivih izvajalcev na tem področju? Ena pomembna storitev je gotovo spletna optimizacija, ki se pogosto vključi že v izhodiščno ponudbo za storitve, kot je izdelava spletnih strani. Cenik odraža obseg ponudbe, kot tudi kakovost – spletna optimizacija je lahko še bolj dovzetna za razlike v ceni, saj gre za dolgotrajne in kompleksne postopke, pri teh pa nastanejo tudi določeni stroški. Brez investicije ne bo šlo, zato se splača bolj kot na ceno gledati na kakovost in zanesljivost.

V končni fazi lahko pričakujemo štirimestno številko, dolgoročna spletna optimizacija pa lahko z vzdrževanjem in drugimi opravki ceno še poviša. Stroški so vsekakor upravičeni, če za to ceno dobimo kakovostno spletno stran, ki bo omogočila uspešno poslovanje preko spleta.